Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

torstai 6. joulukuuta 2012

Eripari sukka show


Viikonloppuna meillä alkoi eripari sukka show. Jostakin kummasta kotiini ilmestyi pieni riiviö, hienon sohvansa kanssa. Riiviö jätti kummia lätäköitä sinne tänne lattialle. Meni hetki, niin sukkani oli märkä. Vaihdoin sukat. Ja minuutin päästä astuin taas lätäkköön. Huoneessa sinkoili yli-hyper-super-vilkas-eläin, niin että kolina kävi. Jos kymmenestä lirauksesta yksi osui sanomalehdelle, niin hyvä oli. 

Kun olin vaihtanut illan aikana lähes kymmenet sukkaparit, niin kesksin, että eihän minun tarvitse vaihtaa kuin toinen sukka. Se joka kastuu. Ja sillä märällä sukalla voi pyyhkäistä loput lätäköstä pois. Säästöä talouspaperissa ja pyykinpesussa ;) Joten jos joskus näette minun kävelevän eripari sukissa, niin syy on nyt selvä. Olen astunut taas lätäkköön.

Tänä aamuna olikin sitten jo "iloisempi" yllätys asunnossani... koska on kovat pakkaset, sitä pissiä ja kakkaa tulee muutenkin sisälle... mutta mitäs mahtaa olla sisällä, jos yhdellä, kahdella, kolmella tai neljällä koiralla on ripuli? Hämärissä ylös kömpiessäni onneksi huomasin pienet mustat läntit ja eikun pujottelemaan niiden välistä kohti valokatkaisijaa. Koirat ulos ja sen jälkeen siivoamaan jälkiä. Ja niitä siis tosiaan riitti tänä aamuna.

Mutta kun mietin asiaa tarkasti. Siivoamiseen meni alle 10 minuuttia elämästäni. En kuollut siihen, enkä saanut minkäänlaista raivokohtausta, ei edes vituttanut. (Vitutuskäyräni on muuten 7 ja suomen keskitaso on 21 , monien ihmisten jopa 35 - 47, joten minä olen nykyään harvinaisen vähän "vituttuva" ihminen ;)  ) Osaan kantaa vastuun päätöksistäni, enkä tosiaan ota asioita enää raskaasti.

Olen erittäin hyvä ellen täydellinen mami koirilleni. Olen niin ylpeä itsestäni ;) Asenne kohdallaan ja elämä hymyilee ;)

 



Ja maassa rauha....

 Ps. Jos joku kysyy, että miten selviän viiden koiran kanssa, niin vastaus on että ihan yhtä hyvin kuin neljänkin kanssa, kiitos. Eihän mikään ole muuttunut. Tuo yksi nyt on vielä vauva. Suloinen sellainen ;)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti