Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

City-hyttysten hyökkäys


City-hyttyset ovat täällä. Pari päivää sitten hyökkäsivät kymmenjoukoin kerrostalon parvekkeen ovesta sisälle. Ja jälki on pahaa. Luulin, että tällä määrällä, mitä syön päivittäin kortisonia, ei tule paukaman paukamaa, mutta mitenkäs kävikään.
Aloin jo epäillä, että syön kalkkitabletteja tai jotain muita lumelääkkeitä. Mutta ei, minä syön kortisonia kourakaupalla lihasreumaan. Ja tässä on lopputulos. Ja minä kun ehdin jo "muuttaa iloksi" kortisonilääkkeiden syönnin - ei kutise hyttysenpuremat tänä kesänä. Toisin kävi.
Minähän olin tunnetusti se ihminen, johon ei hyttysen puremat jätä juuri jälkeäkään, eikä minua haittaa kyseiset inisijät.
Mutta mutta..... en taida olla ihan samaa mieltä enää....

 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti