Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

perjantai 23. maaliskuuta 2012

Mikä mua vaivaa





No mua vaivaa ainakin himoshoppailu. Vai mitä sanotte viimeaikaisista nettishoppailuistani. Eikä tässä tietenkään ole kuin 5% ostoksistani kuvassa ;)
Vaatteet ja säkkikangas kengät Cellbes, jätskituuttikengät Brandos.



 















"Kysyn milloin loppuu nää viimeiset kyyneleet..."


"Eksyneet, Askeleet
Toisiltaan vieraantuneet
Sä minut haikeaksi teet
nyt kun sanat on loppuneet
ja teot puolestaan näytelleet
Osat toisistaan 
nyt kun ovat erkaantuneet

Mikä mua vaivaa
En pysty enää peiliin katsomaan
En mielestä sua saa
Sinuun kaikkia vertaan

Mikä mua vaivaa
En pysty enää peiliin katsomaan
En mielestä tarinaamme pysty vielä poistamaan"


 

Kaikista toiveistamme, unelmistamme
ja yrityksistämme huolimatta muutos on
todellista ja ikuista. Hyväksy se pelotta.
Tutki tuntematonta; älä pelkää äläkä
palvo sitä.

- Joseph A. Bauer -

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti