Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

torstai 24. marraskuuta 2011

Polte


Minun piti ostaa vielä pari puuttuvaa joululahjaa tänään. No mut saahan itsensäkin laskea joululahjojen saajaksi? Jos vahingossa ostaa jotain itselleenkin.


Menin kirjakauppaan ostamaan Kiroileva Siili 5 kirjaa lahjaksi. Muistin siinä sivussa, että voisin myös kysyä Karin Ehrnroothin kirjaa Vinoon varttunut tyttö. Muutama vuosi sitten Karin tuli juttelemaan Gummeruksen juhlissa kanssani. Teimme vaihtarit ja minä sain häneltä postitse hänen oman ottamansa ja kehittämänsä taidevalokuvan. Sen olen kehystänyt seinälleni.
Ostin siis itselleni Karinin kirjan. Lahjaksi.


Juttelin mukavan myyjän kanssa ja kirjakaupasta alkoi tarttua yhtä sun toista käteeni. Sitten silmäni osui Lauri Tähkän Polte levyyn. Mun oli ihan pakko saada se. Ja senhän mä ostin. Kuuntelin koko matkan kotiin ajaessa vain kappaletta Polte.
Joskus sanat vaan osuvat niin kohdalleen....




"Silmissäs on hetken verran
Polte tuo, sen tunsin kerran
Jos mä jään, vieläkö sen nään
Uskonko ja uskallanko
Tahdonko ja tarkoitanko
Näänkö sen? Muuta toivo en..."

(Polte - Lauri Tähkä - san Sinikka Svärd)


Polte - Lauri Tähkä (Kuuntele tästä)
 Musiikkivideolla pätkiä elokuvasta "Härmä", ensi-ilta 17.2.2012

Pala Sinusta - Boom (Kuuntele tästä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti