Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

lauantai 13. heinäkuuta 2013

"Kaikki mitä halusin, kaikki mitä tarvitsin"



 
"Nuori Loiri - Anna Puu" - (kuuntele tästä)

"Sä näytit nuorelta Loirilta, mulle juuri oikeelta.
Tuoksui kesäilta ja loisti kuunsilta.
Eka tanssi kertoi sen: sä särkisit mun sydämen.
Vaikket sitä edes itse tahdo. Vaikket sitä itse tahtoisikaan.

                  Ja niin olit kaikki mitä halusin, kaikki mitä tarvitsin.
                  Mutta minä olin sekasin ja mokasin kaiken, kun mä kaikkea epäilin.
                                                        Oo-oo-ou, ou! Oo-oo-ou, ou!

Sä kuuntelit mun juttuja. Sä kuuntelit niitä todella.
Hurmasit mun perheeni. Isä sano: "Tol on hyvät geenit."
Kun näin kukkia maljassa. "Mitä nyt olet katumassa?"
Sanoin. Ja sanat, kun ne pääsi suusta, mietin onko pääni puusta.

                                                       Ou!

                Ja niin olit kaikki mitä halusin, kaikki mitä tarvitsin.
               Mutta minä olin sekasin ja mokasin kaiken, kun mä kaikkea epäilin.

                                                      Oo-oo-ou, ou! Oo-oo-ou, ou!

Viime viikkona tunnuit oudolta. Sanoit: "Kulta, pitää jutella."
Luulin, että mä saisin lähteä, mutta päätitkin kosia.

              Ja niin olit kaikki mitä halusin, kaikki mitä tarvitsin.
             Olit kaikki mitä halusin, kaikki mitä tarvitsin.
            Mutta minä olin sekasin ja mokasin kaiken, kun mä "Ei." sulle vastasin.

                                                    Oo-oo-ou, ou! Oo-oo-ou, ou!
                                                    Oo-oo-ou, ou! Oo-oo-ou, ou"




Minähän nämä istutin siemenistä... ikiomalle maalleni... ja nyt ne kukkivat ;)


"Maitohapoilla - Anssi Kela" - (kuuntele tästä)


"On pakko päästä pois
Hyppään pyörän selkään
Pakko päästä pois
Minne tahansa
Hiekkatie tai asvaltti
Tai metsäpolku
Kaikki toimii
Kunhan ne poispäin kuljettaa

         Poljen kunnes eksyn
        Joo, se sopii hyvin
        Poljen kunnes eksyn
        Täst vois ajaa vaikka Puolaan
        Tai nähdä Murmansk ja Kuola
        Nyt ei voi hidastaa
        Suunnaksi käy vain eteenpäin

               Maitohapoilla
               Tajunnan rajoilla
               Annan tien mua tanssittaa kauaksi pois
              Muuttolintuja nään
              Hei, viekää mut etelään
              Kuusiaidat nyt palmuiksi vaihtua vois
              Ja vihdoin tajuan sen
              Itsestäänselvyyden
             Oon jo päättänyt jättää sut
             Oon jo päättänyt jättää sut
             Oon jo päättänyt jättää, päättänyt jättää sut

Läpi pienen kylän
En haluis asuu täällä
Ohi kaljabaarin
Äijät kattoo mua pitkään
Ja ne varmaan kelaa
Et mitä järkee on vaan polkee
Ei nappaa paskaakaan

      Ohi teinipoikien
      Ne räkii ja ne skeittaa
      Ohi koiran haukkuvan
      Ei helvetti, se on irti
      Juoksee rinnalla
      Mut sit se lopettaa
      Ja vaihde isommalle rusahtaa..."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti