Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

torstai 17. kesäkuuta 2010

Pääsylippuja, lentolippuja ja hotellivarauksia



Niitä alkaa olla joka puolella. Pääsylippuja, lentolippuja ja hotellivarauksia. Osa löytyy jo mistä sattuu, kansion välistä, lehtien alta tai kirjahyllystä. Yllättäin huomasin ostaneeni itselleni "vähän ohjelmaa" kesälomaksi.
Ihan ensin olisi lähdettävä Särkänniemelle. Rannekkeita on sen verran, että ei tarvitse yksin mennä. Lähden huvipuistoon lasteni ja heidän ystävien kanssa, sekä mieheni kanssa. Suomen kesä vain on niin ihana, että melkein joka viikonloppu sataa vettä, juuri silloin kun meidän oli tarkoitus lähteä. Ehkä meitä ensi viikonloppuna jo onnistaa.

Sitten koittaa juhannus ja olen järjestänyt itseni yli 20 hengen kanssa Kompelonlahden juhannukseen. "Mökki majoitus" edullisesti, järven rannalla, saunoen, uiden, soudellen ja grillaten. Voisiko keskikesän juhlaa enää ihanammin juhlistaa.

Kesälomani alkajaisiksi lähden katsomaan Heinolan kesäteatterin esitystä mieheni kanssa. Sitten laukkujen nopea pakkaus ja vihdoinkin alkaa se Budapestin matka. Minun seikkailumatkani. Se matka joka jo kerran jäi tekemättä tuhkapilven vuoksi.

Mutta ei siinä vielä kaikki. Täytyyhän minun lähteä parhaan ystäväni kanssa myös matkalle, joten myös Riikan matka on ostettu. Lentoliput ja hotelli. Ja tietenkin olen ostanut Riikan matkaopas kirjasen.

Eihän tässä tietenkään voi muuta todeta kuin, että ei ole mikään ihme, vaikka muutama lentolippu tai päääsylippu välillä olisikin hukassa. Niin paljon niitä on tullut hankittua.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti