Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

torstai 5. syyskuuta 2013

Puskasta tulee



Kunnianosoitus Juice Leskiselle

No tämä on pakko laittaa tänne...
"Viidestoista yö - Juice Leskinen" - (kuuntele tästä)



Kuten myös...
"Syksyn sävel - Juice Leskinen Slam" - (kuuntele tästä) 
 (ja tästä)
"Häntä rakastin paljon, sua rakastan ehkä enemmän... mutta ole mulle vähän aikaa hän"



"Ilomantsi - Juice Leskinen" - (kuuntele ja katsele tästä)
80-luvun alun muistoja..."mikä - mikä - mikä", eihän orkesteri Euroviisuissa olis osannut tätä laulaakkaan, säästettiin ne sitten suomen kielen "mikä" sanalta...



"Juankoski, here I come - Juice Leskinen & Coitus Int" - (kuuntele tästä)
"Kun saavun tunnen kesätuulen tuoksuvan... se kaikki hullut unelmani kattaa... taas tapaan saman hullun vapaan maailman..."


Voi - Ihana Marilyn...."Sä olit mun nainen..."
"Marilyn - Juice Leskinen" - (kuuntele tästä)



"...Mutta sinä pääsit parempaan kyytiin,
Sinä lähdit ja unohdit minut kokonaan..."
"Jyrki boy - Juice Leskinen" - (kuuntele tästä)
 

Paras joululaulu
"Sika - Juice Leskinen" - (kuuntele tästä) 



No mutta mikäs tää on...
"Rahutu tuhkatriinu - Mari-Leen" - (kuuntele tästä)

ps. Ei sitten paskan vertaa huvittanut työnteko... tänäänhän olikin yrittäjien päivä. Käytin sen hyvin - Itselleni  ;)




"Olen sinussa kiinni, sinä tiedät
vaikka myönnä en
Läheisyyttäs kaipaan,
rakkauttasi tarvitsen...
Olen sinussa kiinni
ja sinuun kiinni jään
Sano: "Pois" ja minä menen
kohta huomaat
etten mennyt mihinkään...

Aion tulla viereesi uudestaan
Poikki ikiroutaisen isänmaan
Vaikken koskaan luotasi poistunutkaan
Tulen uudestaan"


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti