Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

keskiviikko 10. elokuuta 2011

Melkein sinkkuelämää


Hyvät ystävät ovat kultaakin kalliimpia. Minulla on muutama ystävä, joiden kanssa on tullut tehtyä aika paljon kaikkea mistä jää hyvät muistot. On lennetty "Finnairin" koneella "Gran Canarialle", pidetty rapujuhlia ja käyty teatteri-shoppailu reissuilla. Järjestetty "arvostele mun illallinen" iltoja tai istuttu vaan tyttöjen saunailtaa. Tärkeintähän on seura jossa viihtyy ja jossa juttu menee yleensä ihan älyttömyyksiin. Siitä puhe mistä puute - linjalle myös. Voisiko mikään muu asia piristää tavallista arkea enemmän. Hetkiä jolloin on naurettu niin paljon, että naurun kyyneleitä on saanut pyyhkiä tunnin silmäkulmista ja mahaan sattuu parin päivän päästäkin.

Ja suunnitelmissa on vielä enemmän mitä aiomme tehdä. Elämää arjen keskellä, melkein kuin sinkkuelämää. Puolisinkkuja, koko sinkkuja tai sitten vaan melkein kuin sinkku. Siellä missä olemme, siellä sattuu ja tapahtuu.
Kaikkien näiden yhteisten hetkien kunniaksi olemme keksineet itseämme kuvaavat salanimet. Hyvät ystäväni Tissi-Teija, Seksi-Seija, Ratto-Riitta ja minä, Anto-Annie.
Olen niin kiitollinen ystävistäni, joilla on samanlainen huumorintaju kuin minulla. Se on yhdistänyt meidät.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti