Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

lauantai 3. maaliskuuta 2012

Sua Oikeesti...


Onnellinen - Onnellisempi - Taivaissa!


Eikös se näin mene?


Kuuntelin taas musiikkia ja löysin ihanan Finlandersin, Oikeesti. Kuinka paljon se herättääkään ajatuksia. Menneisyydestä ja nykyhetkestä. Rakkaista ihmisistäni. Rakkaudesta, unelmista, haaveista, mutta myös tuskasta, surusta ja pettymyksestä. Muistan aina tästä kappaleesta Suvin, kuinka sain häneltä viestin siskonsa häistä, jossa häävalssina oli Oikeesti - kappale mikä piti olla hänen häissään, mutta niitä häitä ei koskaan tullut. Koska "Oikeesti rakastaa" olikin valhetta.


Mutta minulla on ihmiset lähellä, joita oikeesti rakastan. Minun rakkaimpani ovat elossakin vielä (vaikka lapseni onkin leuka auki toisena päivänä ja ambulanssissa jalka paketissa toisena päivänä.) Joskus on kuljettava pitkä matka, ennen kuin kaiken itselleen tärkeimmän näkee ja ymmärtää.
Minä haluan....
 
"Kanssas oikeesti kokea kaiken 
Mikä ollut on unelmaa"



"...Että kantaa oikeasti
tämä tunne aina 
päivään huomiseen
Ja taas hetken ihanasti
tunnen sydämeni
lentoon lähteneen..."


 *       *       *      *       *

Toinen ihana kappale tänään oli Almaz, onnen lapsi




"Hän auringon
sai suortuvilleen
ja hymyn keväisen kasvoilleen...

Almaz, lapsi luonnon
Nyt maailmaan
käyt aikuisten
On aika jatkaa
sun tästä matkaa
Almaz, sä onnen lapsi oot

Hän mukaan vie mun
mä aistin riemun
tie edessään on elämä..."



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti