Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Terveisiä Villa Villa näyttelystä


Saimme kutsun ystävältäni Villa Villa näyttelyn avajaisiin. En oikein edes tiennyt mihin olin menossa, mutta kyllä kannatti mennä. Näyttely oli upea ja tarttuihan sieltä tietty ostettavaakin. Ja tarjoilu oli hieno ja maukas.


Tämä näyttelyn tilkkupeitto on tavallaan minun ansiota. Ystäväni kävi syksyllä minun Dip Day luonnonvärjäys päivässä ja innostui vuosien tauon jälkeen värjäämään lankoja. Ja tässä on hänen lopputuloksensa. Luonnonkasveilla värjätty tilkkupeitto.
Aivan upea.
Pitäisköhän minun laittaa kanssa virkkuukoukku heilumaan... lankoja kyllä löytyy. Niitä itse värjättyjä.
 
 
Juuri minulle tehdyt sukat, ihkut!






Ja tän ostin itselleni lahjaksi, kun olen tehnyt ahkerasti töitä. Uniikki koru, tämäkin juuri minulle. Koru sisältää myös tarinan, joka on nyt "minun tarinani".

Ihana aurinkoinen ilta. Ihana tunnelma. Ihania ihmisiä. Ja hyvillä mielin kotiin. No olihan noi mun löydötkin aika upeita ;)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti