Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

torstai 28. helmikuuta 2013

Melkein onnistunut


Aina voi yrittää... ja kuten olen sanonut... INNOSTUA.... eihän lopputuloksella ole niin väliä.
Myös laihdustus innostukseni kuuluu samaan luokkaan... Aina voi kovasti yrittää, mutta en usko siihen.

  
Uskon rakkauteen ja kauneuteen, 
uskon hyvyyteen ja auringonpaisteeseen. 
Uskon hymyyn joka valaisee kaiken ympäriltään. 
Eiköhän näillä eväillä pääse jo pitkälle, vaikka en aina saisikaan kaikkea valmiiksi, kakkua onnistumaan tai itseäni laihtumaan.  











"Mä haluan toivoo
jotain pientä vain
Jos oikein uskoo
niin saa kengät 
Crocodile..."



   




Mitä ELÄMÄ on??

- Se on unelmia ja niiden toteutumisia

- Se on unelmia ihmisen kanssa, joka seisoo vierelläsi vaikka puu kaatuisi päällenne

- Se on rakkaita ystäviä jotka tarttuvat kädestäsi ja 
taluttavat sinut turvaan kun sitä eniten tarvitset

- Se on kiitollisuutta hetkistä jotka olet saanut

- Se on viesti puhelimeen lapseltasi 
"Ainii, mami, voisitko laittaa ruokarahaa 10 tai 20 €? 
En pyydä lainaksi kun en palauta kuitenkaan ;) 
ps. Juomarahat löytyy kyllä! ;)"      



Ja mulle vieraammat kappaleet....

"Multa tulta saat - Nylon Beat"

"Yo Yo - Nylon Beat"

"Mikset mua sä jättänyt oo - Nylon Beat"

"Missä mennään - Nylon Beat"
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti