Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

perjantai 1. helmikuuta 2013

"Hey, can't you see I'm over here?"

Näiltä portailta, minä pienenä, hain mummin kanssa maitohinkkiä..... Monen monta kertaa...


Olin tänään hyvän ystäväni luona kylässä. Istuimme hänen olohuoneessa ja "virkkailimme" kuten joskus ennen vanhaan. Kaikki menneen ajan hetket tuntui vain tulvivan mieliin - muistelimme niitä siinä sitten hetken.
Keksimme myös siinä istuessa, että kuuntelemme vinyylilevyjä ja ihanaa Anekaa - ihan suoraan 80-luvulta, kyllä. Voi luoja mitkä nostalgiset tunnelmat nousi mieleen.






ANEKA




Hei voiko tästä enää tulla muuta mieleen kuin se ihana 80-luku.... 





Niin kuvat on kyllä otettu noin 30 vuotta sen jälkeen kun minä sitä hinkkiä mummin kanssa kannoin ja kuvissa Ninni ja Tiiti.... en minä. Mut miten kaikki muuttuukin niin pieneksi ja ihan eri näköiseksi kuin silloin lapsena muistellen
mä siis mun syntymäkoti ja mun rakkaat leikkipaikat.

Mun piti muuten joskus tehdä ne "kasari", "ysäri" ja miksei myös se ihana "kukkais-luku" tänne blogiin.... tosin noita kuvia on vasta 2000 luvulta diginä.... mut eikähän ne jotenkin tänne väänny nuo vanhatkin kuvat.
 

  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti