Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

sunnuntai 4. elokuuta 2013

Juhlasta juhlaan


Siinä se taas menee elokuu.... juhlasta juhlaan.
Ensin koittaa rapujuhlat... Minulla on jo punainen haalari rapujuhlien asuksi sekä jalassa ihanan tuntuiset puukengät.

Sitten pääsemme juhlien juhlaan... Glamouria ja loistetta iltapuvuissa... Oranssia ja vihreää... joku tosin sanoi minulle, että iltapukuun ei saa olla avonaiset kengät, mutta minä olen sen verran erityinen henkilö, että minä menen niissä kengissä jotka minusta on parhaat ;)


ps. Kuka ilmoittautuisi vapaaehtoiseksi viiden koiran hoitajaksi...kun minä vien mukanani myös sen kavaljeerin juhliin... (suluissa siis - koiranhoitajani... heh )

Sitten koittaakin "Kalenterityttöjen bileet" ja mulla muuten on jo asu.... onhan toi säkkikangasta joo... ja siihen voi ihan hyvin pukeutua (asu on jo ommeltu.... heh .... )





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti