Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Hilja



Hilja - Se olen minä.
Tänään on Hiljan nimipäivä ja siitä se taas muistui mieleen kuka olen.
Minun kännykässä lukee Regina ja Reginan kännykässä Hilja. Silti Regina ei ole hänen oikea nimensä. Mutta näin on ollut jo vuosikymmeniä ja niin on varmasti elämämme loppuun asti.
On vain ystäviä ja asioita, jotka eivät koskaan häviä elämästä. Muistot eivät häviä. Eikä niiden hyvien ja iloisten muistojen kuulukkaan hävitä mihinkään.
Kiitos Ystävyydestä.

Tällainen minä olen.
Hilja - iloinen, positiivinen, aurinkoinen...


"Hymy on ikkuna
josta näkee onko 
sydän kotona" 

"Hymy maksaa vähemmän
kuin sähkö
ja valaisee paremmin"

"Hymyily on toiseksi paras asia
mitä huulilla voi tehdä"








 Terveisin, Hilja Rusakko



"Syypää sun hymyyn - Cheek feat. Yasmine"


Ps. Kyllä mä olen noilla korvilla liikkunut ihan ihmisten ilmoilla.... että saa hymyillä....

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti