Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Super Siivouspäivä


Tänään mieleeni tupsahti yllättäin "siivouspäivä".
Menin kylpyhuoneeseen ja tyhjensin sieltä neljä muovikassillista tavaraa... Mietin, että miten ne oli edes mahtuneet sinne.






 Muutama kynsilakka.... 


Muutama hajuvesipullo... tyhjiä tosin suurin osa... miksiköhän olen säilönnyt ne...




Ja vihdoin valmista ... Niin, miettiikö joku nyt, että mitä minä täältä poistin. No kyllä minä heitin kylpyhuoneesta neljä muovikassillista tavaraa, säilytysrasioita, tyhjiä tai puolityhiä purkkeja ja puteleita ja päiväyksen ylittäneitä tuotteita roskikseen.





Jäljelle jäi vain muutama hajuvesi ja muutamat kynsilakat ;)
Ja ehkä muutama shamppoo ja suihkugeeli (muutama - sanotaanko reilusti yli kymmenen)
Tämä super-siivousidea lähti siitä, kun katselin Oriflamen kuvastoa ja mietin, "tilaiskohan BB voiteen, ettei vaan lopu". No ei lopu, niitä ja vastaavia jäi hyllyyn 8 tuubia.... niin - ja mä en oikein edes käytä värivoiteita....




PSS. No mä käyn nyt laskemassa mun huulipunat ja huulikiillot mitä jäi.....
- 24 joita käytän harvoin, eli olen unohtanut että minulla on ne
- 8 joita käytän enemmän, mutta en usein
- 1 jota käytän... siis juuri silloin kerran kuussa kun käytän

Pitäisköhän laittaa huulipunaa vaikka joka päivä ;)


 Terveisin nimimerkki : "Yllättävä Hamsteri"
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti