Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

lauantai 22. lokakuuta 2011

Olet virtaa ja voimaa


Noin sata asiaa, mitkä pitäisi tehdä. Vain yksi päivä.
Vähän huonosti nukutun yön jälkeen... väsyttää!!! Sikana. No ehkä en ole ainoa ihminen maailmassa, jota väsyttää ;) (lohduttaisko tuo nyt sit jotenkin mua... hmmm)


Jos joisi kupin kahvia, ottais käteen kynän ja vihon, johon merkkais kaikki työt jotka on tehtävä ja sit vaan alkais tehdä niitä pois yksi kerrallaan. Ja kuuntelis samalla Ressun kappaleita... joista saan virtaa ja voimaa.

(Pieni tauko)

Kahvit juotu ja lettuja hillolla... ei olis pitänyt, mut söin kuitenkin. Ja listakin alkaa jo valmistua:
- lentoliput tilattu Oulun luennolle, mut luennon tiivistelmä tekemättä... (palautuspäivä parin päivän päästä ja mulla on pää ihan tyhjä... auttakaa)
- omat kirjanpidot tekemättä aika pitkältä ajalta, pari kansiota ja tolkuton määrä tositteita odottaa pöydän reunalla, siis kahden yritykseni tositteet (ja aina kun raahaan töitä kotiin, ne lähtevät lähes samassa kunnossa takaisin töihin - tekemättöminä...jee jee toivossa on hyvä elää)
- toimistolle pitäis mennä siivoamaan. Meni vähän myöhään eilen töissä, en jaksanut kastella kukkia, en imuroida (mitä nyt en muutenkaan jaksa), en tyhjentää roskiksia enkä tiskata (no en mä nytkään jaksais)
- Halloveen juhlien suunnittelua tai siis ohjelma ja tarvikkeet, pukuhan mulla jo onkin. PIRU (eikö sovikkin hyvin mulle, siis ne jotka tuntee mut, niillä vois olla ehkä kommenttia)
- pitäis kai kotonakin siivota ja arvatkaa montako kerää on lankoja, joita pitäis kutoa, virkata... olin suunnitellut parista langasta joululahjojakin... ja ne kaikki on TEKEMÄTTÄ (mut annoinhan mä yhden ristipistotyönkin äidille neljä kertaa äitienpäivälahjaksi - otin aina takaisin ja jatkoin ristipiston tekemistä - sitten se viimein valmistui. Kaverit - odottakaa, saatte keskeneräisen lankamöykyn tänä jouluna.... toivoa on, että se on parin kolmen vuoden päästä jo valmis)


Eikä tässä nyt ollut kuin osa tän päivän töistä. Kohta niitä tulee taas mieleen. Kuten tää blogikin. Matkakertomuksenikin on kesken ja mun piti kertoa teille myös siitä, miten olen ryhtynyt Salavarakkaaksi.

No tähän kaikkeen tarvitsen sitä virtaa ja voimaa. Hyvä että aurinko taas nousi ja olit unessa luonain... Eiköhän tällä jaksa eteenpäin.


"Taas aurinko nousee
 olet virtaa ja voimaa
 Olit unessa luonain..."
  -Ressu Redford / san. Juha Tapaninen-
  ( KUUNTELE TÄSTÄ )



Antaisin itseni olla onnellinen
Tästä elämästä
Kaikesta



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti