Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

tiistai 17. heinäkuuta 2012

Kesä ja loma !


Vettä tulee taivaan täydeltä, mutta ei se haittaa... eihän se ole koskaan mua haitannut. Nyt on kesä ja loma!
Eka päivä meni Helsingissä kirpparilla pyöriessä ja vähän muuallakin. Sitten tuli vaan laiska olo. Tänäänkin on ollut kovin laiska olo, vaikka olen pullottanut koko päivän mansikkamehua ja siinä sivussa maalannut puisia laatikoita... miten ihmeessä ihmisestä voi silti tuntua "laiskalta".



Samaan aikaan mietin 
-"miten saan aikani kulumaan kotona" ja kuitenkin 
-"miten aika riittää kaikkeen mitä mun pitäisi tehdä lomalla".






 














Mutta huomenna pakkaan laukkuni. Varmaan elämäni ensimmäinen kerta, että laukkua ei tarvitse pakata kymmenen ja yhden välillä yöllä... työpäivän päätteeksi. 
Minä pakkaan jo heti aamusta 
        - Riika kutsuu - Shoppailemaan.....

Born to Shop  ;)



Muistaakseni Riikassa on erittäin halpoja kenkiä...heh heh...


Biisi vuosien takaa....

Born to make you happy - Britney Spears (kuuntele tästä)

"I'm looking at a picture in my hand
Trying my best to understand..."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti