Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Yrittäjän pakkoloma


Nyt Vituttaa. Ja aika paljon.
Ensi viiko jatkuu pakkoloman merkeissä. Yrittäjän pakkoloma.


Tässä lähtee tietokoneeni viimeiselle matkalle. Juu, aivan oikein - se uusi tietokone, joka on kaksi kuukautta vanha. Kyllä se päätti rikkoa kovalevynsä. Ja oikein mukavaa on, että jos tämän matkan jälkeen siitä jotain ulos saadaan, niin se on erittäin kallista ja aika kuluu aika kuluu... Olen siis pakkolomalla ensi viikon!!
Ja arvatkaas milloin otin sen varmuuskopion..... Niinpä!!


Vitutus on niin suuri, että en jaksa kuin nauraa. Soittelen asiakkaille, että kaikki tulee käsin laskettuna.... juupa juu. 
Kun tälle nyt ei vaan mitään voi. Ei kertakaikkiaan mitään.
Onneksi mulla on sentään erittäin hyvä Atk mies... hän säntäsi lomaltaan pelastamaan konettani... no tai selvittämään ettei mitään juuri voi pelastaa... mutta uusi kone jo tilauksessa... ohjelmistojen siirtoa... aika vaan kuluu.....rahaa palaa....


On LOMA
ja sen jälkeen sika kiire...(jos en sanoisi älytön) heh
ja mua vaan naurattaa... menin kai päästäni vialle...


2 kommenttia:

  1. No, ei kuulosta kivalta, ei! Kyllä nauru tuossa tilanteessa taitaa olla se viisain mahdollisuus... Toivottavasti kaikki kääntyy hyväksi, ja kaiken menetetyn tilalle tulee jotain vielä parempaa!

    VastaaPoista
  2. Niin... en halua vaikeuttaa tilannetta murehtimalla, sillä nyt ratkaisee ASENNE. Mä en muuten tätä jaksais...vähän rankaa kun siinä oli tosiaan kaikki mitä töissä teen. Koko työni.

    VastaaPoista