Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

lauantai 15. kesäkuuta 2013

Isojen (ja vähän tuhmienkin) tyttöjen Juhannus


Se tuli sitten Juhannus. Siis tänään. Ainakin meillä oli Juhannus tänään.
Siitähän se alkoi, että kukkia kerättiin ja tehtiin vihta. Grillattiin, saunottiin ja puhuttiin siitä mistä yleensäkin - Ratto-Riitan ja Seksi-Seijan kanssa. Minua kehoitettiin ottamaan yhtä aikaa suuhun tummaa ja vaaleaa... tokihan minä tein mitä käskettiin. Rattis ja Seksi todistaa ... tumma ja vaalea oli yhtä aikaa suussa... suklaapala siis.
Ja kun Seksin kanssa lähdimme takapihalle, niin jätimme "tavaran" etupihalle... siis kännykät ja muut.
Ja kaiken kruunasi tietenkin se, että ajoimme Seksin kanssa peräkkäin puhaltamaan "kukkopilliä"... nimittäin poliisi puhallutti ja minä vielä hätäpäissäni tunnustin juoneeni "peräti yhden siiderin", johon poliisisetä lukeman 0 jälkeen totesi että "Siitä taitaa kyllä olla aikaa". No ei kai se poliisisetä nyt kettuillut mulle... tiesikö sekin, että mä juon noin kerran vuodessa siiderin.
JUHANNUKSENA ;)



Tää on muuten pahaa siideriä - älä osta, maistuu laimealle pissille. Ja vielä sen jälkeen karvaalle kukalle.



Juhannus taikoja...





 
Oma maa mansikka...






Uusi ystäväni... minä joka pelkään kaikkia omia koiria isompia koiria.



Sen täytyy olla Juhannus... koska Juhannusruusu kukkii ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti