Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

maanantai 17. kesäkuuta 2013

"Kunpa uskaltaisin pitää silmät kii..."


"Minä toivon - Jonna Tervomaa" - (kuuntele tästä)

"Tarkoitus on elää ja kerran kuolla...
Kuka riemun löytää, sen pitäköön...

Uusi ja uljas on aamu kun
parvekkeelta katselen
uudestisyntynyt maisema
sinne pian mä astelen...

Kaupungissa käynyt oon eksymässä
muodon vuoksi anteeksi pyytämässä
ihastunut ihmiseen
ja nukahtanut viereen...


Minä toivon selkäni värinää
toivon rakkautta repivää
minä toivon kaaosta, kapinaa
ensiaskelten vapinaa...

Minä toivon huomisen tulevan
toivon soihtujen korkeina palavan
toivon taivaan täydeltä satavan
koko pitkää sinfoniaa"



 "Sydänlupaus - J Karjalainen" - (kuuntele tästä)

"Sydänlupaus se on salaisuus
Ainoastaan kahden ihmisen
Ei sitä toisten tartte tietää
Ei muiden sitä sietää
Muistatko sen sydänlupauksen..."



"Maailma on tehty meitä varten - Haloo Helsinki" - (kuuntele tästä)


"Miksei ikinä riitä että toinen on siinä
Ja jakaa tämän hetken sinun kanssasi
Ja päivät valoa loistaa ikkunoiden raoista
Pöytään jossa on aina kukkia

Tässä mä seison kaipausta rinnassa
Vaikka tää loppuisi yhdessä illassa
Maailma on minun, maailma on sinun
Maailma on tehty meitä varten
Jokainen tänne jonkun jäljen jättää

Ennen ajattelin miten mä eläisin
Vielä sadan vuoden päästäkin
Miten mun askeleet poluille painuneet
Ois täällä vielä silloinkin

Eilen lakkasin vasta siitä murehtimasta
Kun nojasin sun kanssa sillan kaiteeseen
Päivä silmänsä sulki, autot ohitse kulki
Kai ne vielä etsii omaa onneaan"






"Miten voisin anteeksi antaa
Kunpa uskaltaisin pitää silmät kii
Kaiken tämän unohtaa"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti