Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Jouluun...

Kuva: Nina Lehtosaari

Matkalla Jouluun... kaiken tämän kiireen keskellä... ja pienen surun keskellä. Tuntuu, että joulu on kaukana ja tiedän ettei se ole. Mietin pikkuisia koiriani, vaikka ei pitäisi. Lapset ovat meille vain lainaa... koiralapset ovat minulle vain lainaa... koko elämä on vain lainaa,

Tänään kävin Kauneimmat joululaulut kirkossa laulamassa, eikä minun tarvinnut käydä siellä yksin. Taidan sittenkin elää niin oikean ihmisen kanssa, sellaisen, joka lähtee minun kanssa vaikka heikoille jäille. Kun ehdotin, että mennäänkö jouluyön jumalanpalvelukseen jouluyönä klo 23 , kuului iloinen vastaus viereltäni "Vaikka".... Olen onnellinen ;) No juu, en minä siitä julmalanpalveluksesta, vaan tuosta joka kanssani lähtee tosiaan minne vain.
Mutta yhteen se ei suostunut... kun sanoin piilottavani kaikki koirat, enkä luovukkaan niistä, vaan pidän itse... niin se ei kuitennkaan käynyt ;)

Huomenna pikkujouluihin naisten  kanssa ja siitä se Joulu alkaa ;)


"On elämä laina - Erin" - (kuuntele tästä)

"Nauraisin pois kaiken ikävän..."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti