Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

lauantai 7. elokuuta 2010

Pikku-mies KIKI tuli taloon



Pikkumies Kiki tuli taloon tänään. Kikin paino arviolta noin 900 grammaa. 

Tunnin kuluttua oli jo tällaiset leikit käynnissä. Sohvan alla on Tico, jonka kanssa Kiki haluaa leikkiä.


Parin tunnin aikana oli Kiki nostanut jalkaa sisätiloissa noin 35 kertaa, myös muualla kuin sanomalehden päällä. Myös kaikki kolme muuta koiraani pissivät merkkejään. Tutut ja ennalta arvattavat kuviot. Ei mitään uutta.

En  nyt muista, sanoinko joskus, että en ota neljättä koiraa. Minulta kysyttiin miten ulkoilutan neljää koiraa. Helposti. Vaikka kaksi kerrallaan. Vein Kikin valjaissa ulos tänään. Kiki ei halunut liikkua kymmentä senttiäkään valjaissa. Tai ehkä koko ulkomaailma oli uusi kokemus. 

Tästä on kohta viisi vuotta aikaa, kun otin ensimmäisen koirani Ticon. Silloinen miesystäväni, joka muutenkin tiesi kaikki puolestani, sanoi minulle, että "Tollaisen koiran otit. Viikon kuluttua sanot ettet jaksa hoitaa sitä." Viikko - viisivuotta... Olen ottanut nyt kaikkiaan neljä koiraa. Jokaisen niistä olen jaksanut hoitaa. Todennäköisesti elävät noin 15 vuotta, joten olin ajatellut hoitaa koirani ihan koko ajan.

Olenkin kuuden lapsen "äiti" nyt.
Ja tuo iltatähti voi olla aika vilkas vipeli.
Kova jätkä tuli taloon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti