Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

torstai 5. elokuuta 2010

Rouva Toimitusjohtaja









Eihän minulla ehkä vasara kädessä pysy tai kyllä tuo kukkavasara pysyy, mutta eihän se silti estä olemasta rakennusfirman toimitusjohtaja. Ja joku tommoinen mittanauhakin näyttäis olevan kädessä, kukka-merkkinen. Niillähän pääsee jo pitkälle. Osaan kuitenkin aika paljon muuta. Siis tuon lisäksi, että osaan pitää noita kädessäni.

Yhtenä iltana minua ihan nauratti, kun täyttelin osakeyhtiön papereita. Minullahan on kyllä "Rakennustarvikemyyjän ammattitutkinto" heh heh. Taidan kehystää sen ja laittaa oikein seinälle. Eikö olisikin uskottavaa? Muistelen silloin aikanaan kyselleeni kaikki vastaukset etätehtäviin rautakaupan oikealta rakennustarvikemyyjältä. Minähän olin kyseisen kaupan toimistotyöntekijä-kassa.


Rautakauppa ajoilta muistuikin mieleen, kun meitä oli  kaksi naista töissä. Siihen tuli sitten miesasiakas kysymään meiltä, että "Onko täällä yhtään myyjää?" Vähän siinä kysyimme, että mitäköhän asia koskee ja mitä setä haluaisi. Lopputulos oli se, että mehän sedälle myimme ja palvelimme ... siis olin rakennustarvikemyyjä. Toisilla vain on noita ennakkoluuloja.


Mutta minua ei pelota olla rakennusliikkeen toimitusjohtaja.

Rekisteröintiä odotellessa.
Annie Sun Oy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti