Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Mökille

 
No tää tulee meidän mökin pihalle...
ja tää toinen myös.


Ja sille valtavalle terassille tulee tämä... vai otetaanko heti vähän leppoisampi lepo malli... 





Ja ihku ihku, tää vaaleanpunainen täytyy saada ehdottomasti (niin siis ei kysytä siltä mieheltä mitään, joka aikoo mun kanssa viettää aikaa siinä samassa mökissä.... ;)  ) Radiossa sanottiin, että naiset kuulema päättää kodin sisustukista ja miehille annetaan joku vaikkapa "työhuone" sisustettavaksi. Hei onks toi nyt sitten reilua?




Pihalle tää ihana allas... mä voin sitten harjoitella siinä "suihkulähteessä uintia", sitähän mä matkoillani harrastan hyvin paljon. Ai niin, täytyy muistaa, että Roomassa siitäkin saa suuret sakot. Suihkulähteessä uinnista.

 
Mut nyt on valittu kaikkea kivaa mökille... todellisuudessa sinne taitaa sitten tulla joku lasten kumiallas, jossa voin halutessani porskutella. Mutta mitä väliä, aina voi haaveilla ;)






Hei meinas ihan unohtua... tää grilli on varmaan tehty mua varten ;)





<>     <>     <>     <>

Minun ihana uusi kännykän soittoääneni... Oodi ilolle... tosiaan
by Olavi Uusivirta


iloinen ja haikee
on vaikee olla pyhimys
kun on keuhkot täynnä ilmaa
ja ilma täynnä katseita
kaupunki on vihree
kaupunki on elossa
mennään auran rantaan
siellä on aina joku samanlainen
kaikki hetken tässä, kaikki valuu
onko vielä pitkä matka moskovaan
sun surumieli silmät
tarttui meidän letkaan
ja alli tryggin puistossa
sain sut nauramaan
sama miten tanssit
on askelmerkit oikein
kun on jotain punaista ja nilkkakoru kissankultaa
kaikki hetken tässä, kaikki valuu
kaikki hetken tässä, kaikki valuu
onko vielä pitkä matka moskovaan
uudenvuoden lupauksista
jäljellä on kauniit ajatukset
maksan huomenna
olet uusi ihminen
nuori sielu
olet uusi ihminen
nuori sielu
onneni on olla pieni osa kokonaisuutta
anna mulle pallo niin mä puhallan sen täyteen
oodi ilolle
oodi vapaudelle
oodi ilolle
oodi vapaudelle



2 kommenttia:

  1. Minä ihastuin noihin puisiin kalusteisiin ym. esineisiin ... aivan ihania. :)

    VastaaPoista
  2. Niin ne on. Jos luonnosta löytäis tuollaisia puita ja sitten sais vielä maanomistajalta luvan ottaa niitä ;) Noi penkkien jalat ja tuet oli ihan upeita luonnon muokkaamia oksia.

    VastaaPoista