Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

lauantai 16. maaliskuuta 2013

Saanko olla aurinkosi ;)


Kävin ystävän luona kylässä. Kun olin tullut jo kotiin, kännykkääni tulee viesti 
- "Oli tosi kiva ku Hiltsu kerkisit kaffeelle. Ajattelin tuos et olen onnellinen ku olet olemassa ja tuot tullessasi auringon ja hyvän mielen, poistat varjot joita aina silloin tällöin elämä tarjoaa. Olet ikuisesti paras ystäväni"
Kiitos 
Olen myös onnellinen, että olet voinut antaa virheeni anteeksi, enkä ikinä unohda meidän hauskan-ihania hetkiä. Kiitos myös että saan olla aurinkosi. Ja Ystäväsi.
Tekstarin liitteenä oli vielä kuva meistä kahdesta vuosien takaa...niitä hetkiä ei vaan voi unohtaa. Ei voi, enkä koskaan edes haluaisi unohtaa. Olet minulle tärkeä. 
Kuten kaikki ystäväni - elämäni valon ja loisteen lähteitä.

Eilen eräs mies asiakkaani jutusteli pitkään toimistollani ja keskusteltiin eräästä naisesta... tämä asiakkaani vertasi, että "Kun tämä nainen ei ole yhtään naisellinen, sellainen kuin sinä olet - naisellinen".... heh ;) Onhan se katsojan silmässä... vai sokaisiko "auringon loisteeni" hänetkin ;) kukapa tietää.

Saanko olla sinunkin aurinkosi?
Tässä olen ;)
   

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti