Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

lauantai 20. huhtikuuta 2013

Hymy


Kävin asiakkaani luona... puhuimme ulkonäöstä ja ehkä vähän koosta. Mulla oli uudet pinkit housut ja kukkapaita, jotka olin ostanut hänen kutsuiltaan. Ne sopivat minulle hyvin ja näyttivät hyvältä... no joo, vaikka otin sen tiukemman mallin makkaroilleni.
Tämä asiakkaani sanoi, että minussa ensimmäinen joka näkyy on Hymy, ei niinkään koko. Niin kai... tai ymmärsin sen vasta siinä, että niin se kai on.
Nyt tiedän, että minulla on jotain, mitä en saa koskaan enää kadottaa - HYMY ;)


"Ja kun hän hymyilee
Hymy kasvot valaisee
Hän on kaunis kaunis niin
Vahvana hän vastaa katseisiin
Kun hän hymyilee
Hymy kaiken valaisee
Hän on kaunis kaunis niin
Hiljainen vastaus kysymyksiin..."
   
Tai miten olis tämä...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti