Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

tiistai 23. huhtikuuta 2013

Vain nopeat elävät


Kävin uudistuksen keskellä olevassa ruokakaupassa. Kassalla kassahenkilö kysyi minulta, että "Otatko tuotteet vauhdissa" ja hän laski tuotteet samalle puolelle kuin edellisen asiakkaan tuotteet.... No siis, kaikki tietävät kaupassa, että minä olen pakannut ostokseni kassiin, ennen kuin maksua suoritetaan. Eli olen se "vauhdissa hihnalta pakaaja". 

No siinä sitten minua ennen ollut asiakas sanoi, että hän voi kyllä ottaa kaiken mitä en ehdi pakata ja mikä tulee siihen hänen tavaroiden sekaan. No eipä mennyt mitään ja tämä mies asiakas totesikin, että "Vain nopeat elävät". "Näin on", sanoin ja jatkoin "Pakko olla nopea kun on niin hirvee nälkä".

Vain nopeat elävät - Kyllä


 "Miljoona, miljoona vuotta oon onnellinen..."
 
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti