Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Mulla on vähän tylsää


Söiskö ton suklaan vai joisko ton viinin... ai niin, ei mulla ole enää tuota suklaata.
Joulukuusi lensi parvekkeelta tänään... katsoin oikealle ja vasemmalle.... ei näkynyt ketään ja silloin lähti kuusi. Vain värivalot jäivät olohuoneeseen. Suunnittelimme ensin kuusen heittämistä koristeineen päivineen...niitä koristeita nimittäin on sen verran paljon, että eivät olis siihen loppuneet.

Sitten taistelin kynttilätilausksen kanssa. Lopputulos on - ohjelma meni jumiin (mut taitaa olla ohjelmoijan vika, ei minun) ja tilaus jäi tekemättä. Ei auta kuin ootella arkipäivää.

Olis kyl aika tylsä olo.
Noooo.... koitan istua tässä koneen äärellä hiljaa, (olla töissä), sillä jos menen toisen huoneen puolelle, niin siellä odottaa pyykkivuori, tiskivuori, joulukoristevuori ja 6 koiraa ulkoilutusta. Mielummin siis valitsen, että on tylsää.

Tai ehkä mun nyt on vaan jatkettava töitäni.







OIKEIN  HYVÄÄ  UUTTA  VUOTTA  KAIKILLE
  





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti