Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

lauantai 10. joulukuuta 2011

Banaanin ystävä

Banaanit ottavat aurinkoa Ahvenanmaalla


Minä olen banaanin ystävä. Siksi ostelen aina kaupasta banaaneita ja pidän niitä vain pöydällä, enkä edes aio syödä niitä. Sitten kun ne ovat jo aivan mustia, ne on kyllä pakko heittää roskikseen, kun en pysty katselemaan sitä banaanikärpäs määrää.

Minä olen muuten vihreän banaanin ystävä. Siksi mua harmittaakin, kun melkein ennen kuin ehdin kaupasta kotiin vihreän banaanini kanssa, niin se on jo liian keltainen ja ihan kohta musta. Jos banaania ei heitä roskikseen, sen voi myös syöttää miehelleen. Vähän kuin sama asia.
Kerran banaaneistani oli hyötyä, kun lapseni tuli käymään ja hänellä oli huono olo. Hän kysyi onko banaania. Onneksi oli.



Banaani oli myös ystävämme Ahvenanmaalla 2008 kesällä joka oli sika kuuma kesä Ahvenanmaalla.

Siiamilaiset-kaksosbanaanit, joita on kyllä yritetty kynsin hampain erotella
Banaani ottaa rennosti


Ja tähän varataan kuva paikka sille todelliselle ystävälleni... valitettavasti tänään kyseinen banaani meni toisiin suihin.


1.1.2012
Kuvan päivitys... tässä todelliset ystäväni, kaksin kappalein. Pitäisköhän mun olla ostamatta banaaneja?


ps. Minä olen myös kananmunan ystävä. Eilen heitin seitsemän kananmunaa roskikseen, koska en ollut raaskinut syödä ystäviäni ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti