Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

maanantai 5. joulukuuta 2011

Miten ois "Kokeile mua"?



Sain ennakko joululahjaksi ihanan Erinin Hunningolla levyn. Todella hauskaa tekstiä... miten ois "Kokeile mua" ;)
Vähän niin kuin mulla noi: uudet hiukset, vanhat tissit laulaa aina Ressu Redfortii. Oon naureskellut noille sanoille ja toisaalta ne herättää menneitä tunteita. Melodia levyllä ihanaa erilaista kuin perinteiset pop kappaleet tai levyhän onkin folk-poppia. Tästä vaan tule hyvälle mielelle.

Kokeile mua (kuuntele tästä)
(San Erin) 

"Oisko sulla hetki kuunnella
naisen nyt saisit halvalla
ei oo kuin pari mustelmaa
löytyy uudet piilolinssit
uudet hiukset vanhat tissit
laulaa aina Ressu Redfordii

Kokeile mua, kokeile mua
sulle voisin olla jotenkin oikee
mailman ihanin ja kiva
jos oonkin nainen jonka luota et vois ikinä lähtee"

Laulu on hillittömän hauska kertomus naisesta, jolta lähti mies ja lapsetkin sais kaupanpäälle. Ja kaupan on! Nainen.

"Mieshän löysi kyllä jonkun muun
tee tarjous vielä ennen kuin se ehtii kotiin palaamaan..."



Levyllä muitakin hillittömän hauskoja lauluja vaikka "Ootte idioottei" tai "Sä et ois aamulla siinä" 








Ja joskus ehkä tuntunut tältä kuin laulussa Sä et oo aamulla siinä. Mut sekin on elämää - miksi en voisi jo hymyillä sille. Ja nää matkakuvatkin näyttää jo paljon valoisammilta tänä päivänä.

Smile ;) Ja ehkä vähän aurinkoa odotellessa - tai matkaa! Kumpikohan ehtii elämääni ensin?



Sä et oo aamulla siinä
(san. Erin / Edu Kettunen)

"Sä muka raotit hiukan sun sielusi saloja
jotain triviaa turhaa, vähän vaan makupaloja...

Sä et olisi aamulla siinä sen tajusin minäkin
olisi tää ilta ja yö ja sitä minäkin halusin
ja sä pidit sun sielusi kiinni sitä yritin minäkin
mut etten saisi rakastaa
mä sen kuitenkin, sen kuitenkin mokasin.


Kai sä pelasit aikaa ja mä koitin relata
nähdä asiat oikein, oikeita juttuja kelata
ja sä esitit vahvaa ja mä tyhmää esitin...


Eihän tässä pitänyt olla mitään menetettävää
hyvä mä, joo hyvä sä
ei tää mennyt niin kuin sovittiin..."




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti