Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

torstai 3. toukokuuta 2012

Allways look on the bright side of life

 
"Kielimuuri vahva välissämme on
mutten silti ole kovin onneton
Vaikken koskaan ymmärtäis sua sanaakaan
silti vaan.... Allways look on the bright side of life"


Ystäväni oli lapsiensa kanssa minun luona kylässä. Hänen kuusi vuotias poikansa kysyi minulta että 
- "Onko tämä sinun barbi?" 
- "On" 
- "Leikitkö sä sen kanssa?" 
- "Joo, mä sain sen itseltäni joulukahjaksi ja mä leikin sillä. Sitten mulla on myös nukkekoti ja monta nallea ja leija. Ja kesällä mä aion hyppiä kuralätäköissä."

Ja niin mä myös aion tehdä. Teen kaiken sen mitä tahdon. Mitä en ehkä lapsena tehnyt tai mitä mulla ei lapsena ollut.

Mä aion elää elämän valoisalla puolella. Ihan varmasti!
Odotan juhannusta, tapaan ihanat ystäväni. Aion elää jokaisen hetken ja olla onnellinen.



Uua heela natten - Jean S (kuuntele tästä)

Ja mä olin siellä Ahvenanmaalla....

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti