Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

perjantai 4. toukokuuta 2012

Shoppailu auttaa


Miten mä ehdin tehdä kaiken.... Rooma kutsuu viikon päästä ja mä hukun töihin.
Tänä aamuna mä olen jo herättänyt puhelimella kolme ihmistä ja neljäs ei ehtinyt puhua mun kanssa. Yksi niistä herätyksistä oli vahingossa väärä numero, mutta ei se mitään, sehän oli vain lapseni ;) Olenkohan mä tullut vähän aikaseen töihin, kun saan herätettyä ihmisiä?
Sähköpostissa oottaa kolme kamua, joille pitäsi vastata. Milloin mä ehdin? No kun en ajatellut kirjoittaa vain kahta lausetta.
Mut mä käyn kuitenkin kaiken tän kiireen keskellä pika shoppailulla. Mun on pakko saada kiharrin. Mä unohdin ostaa sen kun viimeksi kävin ostoksilla. Kun tuli osteltua kaikkea muuta kivaa, vai oliko se se kerta kun auton tuulilasi oli rikki.... ja sit oli lopulta auton ovikin naarmuilla. Joku onnekas halusi iskeä autonsa oven siihen, jättämättä kuitenkaan lappua. Ja sitten ketutti muuten vaan niin paljon. Mutta shoppailu auttaa lähes kaikkeen. ;)
Auttaiskohan se myös kiireeseen? No jaa, en tiedä.

Kassillinen tavaraa...


Koirille herkkuja...

Pientä purtavaa...


Ai tämä vai! No en mä näitä ostanut. Mä olen niin kiltti-tyttö, että asiakas toi mulle. Kun syön itseni sokerihumalaan ja juon hiukan pullosta... ja hiukan enemmänkin... niin eiköhän työt ole tehty ja äkkiä. Kiltisti ajateltu ;)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti