Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

keskiviikko 16. tammikuuta 2013

"Minne tahansa menet, siellä olet"


... koska olet jo perillä

Hyvä kirja, tietoisesta läsnäolosta. Miksi muistella menneitä tai murehtia tulevia, koska elät tässä ja nyt.



 Kas mäletad veel seda päeva sa
Kui kohtusid minuga
Siis poeks ma eal osanud arvata
Mis on nüüd kohe algamas
Võluväel mul nõrgaks lõid käed
Ma isegi ei suutnud rääkida
Kuid peatselt ma pidin tunnistama
Et tööta suhe kus vaid pool on hea

Sa tead
Kui silmad suled
Siit läen ja eal ei tule
Ei olnd mu jaoks sa mees kes hoolib
Sa tead
Sul vaja veel elukooli

Mulje mul jäi nagu oleks see film
Kus ettemääratud on read
Lähened sa ning hetkeks hoidad mind
Kuid välja ilmud vaid jälle kaduda

Tegin ma näo mulle korda ei läe
Ei peame sellest rääkima
Salaja ma lootsin aru sa saad
Ning olikorra lahendad

Sa tead...



Nexus - kaikki kappaleet (kuuntele tästä)


"Nii kui Nii - Nexus" - (kuuntele tästä)

Taas algamas uus päev
taas päiksetõusu näen
Kus oled sa, kas magad veel
nii mõeldes aeg kaob käest
Võib viimne täht kustumas taevast
ma oma pead üldse ei vaevaks
Siis sooviksin, et oleksid
mu jaoks just praegu siin

Janusena keset kõrbe
jalatallad liiva kõrbend
valust mööda vaadata
enam kauem ma ei saa

Kas mulle tundub
või see ongi nii
Et sinu juurde
ühtki teed ei vii
Võin olla hullund
võin olla siin
Kuid sinu juurde
tulen nii kui nii

Murdub jää mis sinu ümber
ning päevad pole enam sünged
Mind kätel siis kannaksid
ja nii võiks jäädagi
Sest liiga palju pole visa
ning ma ei tüdineks sust iial
Nii mõtlen ma veel üksinda
kuid sinu leian ma

Janusena keset kõrbe
jalatallad liiva kõrbend
valust mööda vaadata
enam kauem ma ei saa  


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti