Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

torstai 17. tammikuuta 2013

Koiran hampaissa...


Nyt alkaa sattumaan... nimittäin koiran hampaat - minuun. 
Ja menee hermot - No ei mene - mullahan oli toi V-käyrä 7 eli aikas hyvä.
Mut nyt lähtee koira Lahteen. Maksoi mitä maksoi. Ja sehän maksaa - Paljon.

Kun on tapellut koko yön kahden koiran kanssa ja sen jälkeen koira "syö vielä käden", niin eiköhän jotain pidä tehdä. 
Toivottavasti siis Kikin sairaus selviää ja saa särkylääkettä tai jotain. Tappelut johtuvat siitä, kahden kuukauden sairastelusta.

Eihän tämä tosin ensimmäinen kerta ole kun minua purraan. Ja viidestä koirasta riittääkin purijoita.



"Petojen kerho"


Päivitys 19.1.2013
- Kolme tuntia eläinlääkärissä, kyllä.... on otettu molemmista tassuista verta, on kuunneltu ja kokeiltu, on röntgenkuvattu ja pissitty purkkiin (siis koirani tosiaan osasi pissiä purkkiin)  ja lopputulos.... pankkitilini on 300 euroa köyhempi, koiralla on kuumetta ja tulehdusta, mutta ei mitään tietoa mistä johtuu. Olenkos iloinen !!!! No tätä voi taas nimittää elämäksi.
Minun elämäksi.... joka nyt on aika kallista, heh heh. Ja mua vaan naurattaa ;)  ;)

.... sanoisinko, että MINÄ EN UNOHDA  E L Ä Ä !!
Jokainen hetki, tässä ja nyt, tunteella.

 

 
  

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti