Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Neulomo


Nyt se taas alkaa - Neuloosi.
Se on paha. Ei voi tehdä muuta kuin neuloa kaikki vapaa ajat. Kävi niin hyvä tuuri, että sain apua mun melkein 20 vuotta vanhan neulekoneen puhdistukseen.... (rakas, kiltti mieheni auttoi)... Mitä niitä nyt oli noin 150 neulaa, joista jokainen on irroitettava ja puhdistettava yksitellen ja öljyttävä uudestaan. Ja tietenkin sitten toi koko konepohja oli "pestävä". Se nimittäin jäi kerran aika hirveän pöllytyksen alle epähuomiossa.

Siitä syystä olen vain kerännyt vuosia lankoja, koska kone on ollut huonossa kunnossa ja aina vaan päätin puhdistaa sen "joskus". Keräsin vuosia lankoja, joista on "pitänyt tehdä" jotain neulekoneella.  Mutta voitteko uskoa, se toimii taas todella hyvin.



Ups... hei tytöt.... mä teen kohta noi karvakassit teille valmiiksi... siis ne joululahjat. Tuli vaan kiireempiä kehruita tähän väliin.

ps. Olen töissä... ikävää että työ haittaa vapaa-aikaa. Ai niin - mistä mä muuten saisin rahaa....mun ihan "pikku ostoksiin"...

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti