Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

lauantai 12. tammikuuta 2013

Sinisiä hetkiä


Väsyttää.... niin oon siis töissä. Tai hetki sitten olin tuolla lumihangessa, nyt taas työmaalla. Saako mennä nukkumaan? Kun väsyttää. Mut en mä voi, mun on pakko saada nää hommat tehtyä.
Kuulostaako tää tutulta? No terveisiä täältä "kurrenpyörästä". Jos haluaa valita sellaisen ammatin, että elämä muuttuu pelkiksi päivämääriksi ja "viimeinen päivä tehdä" kuvioksi, niin tässä olis vapaa paikka jollekin  ;) heh. Ehkä mä sit kuitenkin jatkan tätä vielä.

Kävin katsomassa miltä tontti näyttää talvella. Siellä oli ihania sinisiä hetkiä ja niin SIKA kylmää. Olin kai aamulla lähtenyt vähissä pukeissa, kun lähes jäädyin tuonne hankeen.

ps. muistin juuri, että en ole vielä kaivanut suksia esiin tänä talvena. 






Mä haluaisin kutoa, virkata, lukea.... no kaikkea muuta mitä nyt tällä hetkellä teen. Yritän siis reipastua, tarttua työhän ja sitten pääsen kotiin..... (about klo 21.00... voi kettu)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti