Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Pimeällä tiellä


Huomaan usein olevani iltaisin kotona noin klo 21 tai 22.30. Ehkä joskus aikaisemmin, ehkä joskus myöhemmin. Useampi ilta on nyt mennyt tien päällä. Itseäni viihdyttääkseni ryhdyin kuvaamaan ajoani. Mukavaa ;)


Ei siinä välttämättä mitään järkeä ole, mutta kun on muuten tylsää.
Minä - josta jälleen kerran sanottiin "vilkas" ja jopa ehdotettiin minulla olevan ADHD .... no ei, minä olen vain eläväinen.

Tiedättekö muuten mikä on vilkkaan synonyymi?

eloisa
liukas
vikkelä
elävä
pirteä
raikas
reipas 
terhakka
vireä
virkeä
joustava
hedelmällinen
fértil
fertiili
prolific
touhukas
eläväinen 

Parhaat löytyy ehkä vielä sanan touhukas synonyymista.....
levoton
villi
vauhdikas
MINÄ, heh ;)


Mietin ajaessa maitoa.... se pitää muistaa... kaasu pohjassa, ehdinkö kauppaan. No valot näkyy jo...

 
No mutta alkoholia minä en käytä.... olenhan tunnettu Hilja-maitotyttö Rusakko. Ja se niistä seikkailuista.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti