Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

tiistai 22. tammikuuta 2013

Minä teen mitä haluan !


Hei mä teen tämän!! Tuli tilaus tästä neulepaidasta.
Tän paidan arvo on 228,00 euroa (Nelly), joten olen mä aika "vekkuli" kopioiden tekijä, eikä ole edes eka kerta.... muun muassa tämä mekko on myös kopio kalliista versiosta....


"Muut tekee mitä osaa - Minä teen mitä haluan." Niin minusta on sanottu  jo ihan lapsesta asti. Eikä mua kyllä mikään pystyis estelemään  ;) Tällainen olen. ;)

Innoissani odotan miten kopio onnistuu... Tilaaja on tietty sama kuin tuolle mekolle. Lapseni. Se joka pyytää aina tekemään ja viestin lopussa lukee     t. Paras lapsesi

Olette Rakkaita ! Molemmat !

 
 Ps. Mitäs se toinen "paras ensimmäinen lapsi" haluaa?
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti