Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

lauantai 11. helmikuuta 2012

Villi ja Vapaa



Villi ja vapaa... sitä voi olla niin monella tavalla. Minulla vapaus on lähinnä sisäistä. Iloa elämästä, aurinkoa ja sisäistä loistetta. Vapaa mieleltäni. Elää tässä ja nyt, jokaisessa elämän hetkessä. Kun on vain tämä hetki mitä elän, ei mitään muuta. Sekä kaikki minulle tärkeät ihmiset elämässäni. Enkä tosiaan jaksa aina olla niin "tosikko", eihän minusta saisi sellaista tekemälläkään. Enkö silloin ole Villi ja Vapaa    ;)


        *        *        *        *        *

Ystäväni, yksinhuoltaja äiti, laittoi tänä aamuna mulle viestiä, kun oli muuttanut uuteen asuntoon. Se on nykyään tuo avoliitossa oleminenkin tosi helppoa, vai mitä mieltä olette alla olevasta ystäväni viestistä.... Minä sain hyvät naurut tuosta...

"Mullekin tuli yht.otto KELAsta, että haluisivat selvityksen perhesuhteista kun kuulemma tässä on kirjoilla joku Joni, et jos en oo yksinhuoltaja, en oo oikeutettu yh-korotukseen lapsilisässä. Soitin sinne että mulla onkin sitten niin salainen rakas, etten oo ikuna nähnytkään heppua..sillä oli vähän venynyt ilmeisesti toi muuttoilmoituksen teko. Harmi sinänsä, tää oli oikein toimiva avoliitto, ei tarvinnu siivota sotkuja, eikä muutenkaan pyörinyt jaloissa."




        *        *        *        *        *

Kuuntelin paria vanhaa levyäni ja löysin niin ihkuja kappaleita, ja mitä niistä tulikaan ensimmäiseksi mieleen....

Leevi and the Leavings


* Itkisitkö onnesta (No tietenkin...)
* Sunnuntaiksi San Fransiscoon (..."Kun sängylle selälleen sut lennätän..." ou nou...)
* Kyllikki (Mitäs se Kyllikki oikein puuhaakaan...)
* Jos taivaalta sataisi rahaa (Ja sataahan sitä, kun kovasti uskoo...)




Mamba

* Kerran unessani (Ja ehkä toisenkin kerran...)
* Lauantai-ilta (Niinpä... tai vaikka perjantai ilta...)
* Valokuvia (Niitä kyllä riittää...)
* Saa koskettaa (Tietenkin saa... minua...)
* Pieni lemmenleikki (Elämän suolaa... pikku flirtti...)
* Rakkauden planeetta (Nimenomaan... koko planeetta...)
* Kipinä ("Sinä olet se kuuma kipinä... en luovu sinusta ikinä...")




Tommi Läntinen

* Villi ja vapaa (Niin villi.... Niin vapaa...)
* Rakkauslaulu (Rakkaus... tärkeintä maailmassa...)
* Kevät ja minä (Juuri sitä odotan...)
* Olen onnellinen (Sitähän minä olen...)
* Yksinään (Joskus on kiva olla...)
* Mä haluun kaiken (Tietenkin haluan...)


Mutta tälle päivälle parhaiten sopii...

Villi ja vapaa - Tommi Läntinen (kuuntele tästä)

"Hei, tässä oon
Kun muutakaan en voi
Sydän hakkaa
Kun sua ajattelen
Sä oot elohopeaa
Pelkkää energiaa
Kun tulet kiinni
Sulta voimaa saa...


Mä haluun olla villi taas ja vapaa
Haluun pelata tän pelin elämän
Ja saada enemmän
Oon taas! Oon vaan!
Kun mä olen villi taas ja vapaa
Olen enemmän kuin ennen hän
Ja kohta sinäkin oot
Villi ja vapaa!...


Elän hetken kerrallaan
Otan irti minkä saan
Ja pienin paloin
Onneni kokoan..." 





En ole ehkä aina sitä mitä luulit..... kuva "Pönttöjen viikonlopusta" viime syksyltä.... Oli muuten sika kylmä ilma, tais vähän palella vähissä pukeissa... mut "filmaaminen" on tärkeintä...


Villi ja siis niin Vapaa.... mielinen..


Tämä on totta - Laura Närhi (kuuntele tästä)



2 kommenttia:

  1. Sinulle on tunnustus blogissani, joten käy sivullani se noukkaamassa !! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos tuhannesti Mini <3 <3
    Taidanpa laittaa kivan asian eteenpäin ;)

    VastaaPoista