Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Älä usko




Minä olen siivonnut... tarkemmin sanottuna järjestellyt paikkoja. Kaikkea sitä löytyykin. Pitänee nostaa kirpputoripöytä esille ja laittaa tavarat pöydälle. Pääasiallinen tehtäväni lienee ollut hamsterina toimiminen ;) No hymyilyttää mua. En mä edes tarvitse kaikkea tätä, mutta tää on elämäntapa.

Ja minun elämäntapaani kuuluut tietty monia muitakin asioita. Positiivisuus. Positiivisuus ja positiivisuus. Jos laitat kuppini kumoon, minä näen senkin positiivisena. Ne näyttävät erilaisilta. Kivoilta väärinpäin. Ihan sama mitä tapahtuu, minä kerron mitä positiivista siinä on.

Mä luulin tässä monta päivää, että mun vaaka on mennyt rikki, kun se näytti aina samaa numeroa. Enkä mä oikeastaa voi painaa niin vähän. Pyysin miestäni menemään vaakaan, koska uskoin sen olevan rikki. No ei se ollut, hän painoi vähemmän kuin minä. Positiivisuus - koska vaaka ei ole rikki, minä painan vähemmän kuin ennen ;)

Jos mä sanon, että aurinko paistaa, niin sinä et usko sitä, koska aurinkoa ei kyllä taivaalla näy. Mutta aurinko paistaa. Valitse sinä, uskotko minua vai et.

Mä uskon - Aurinko paistaa ;)
                           ja se paistaa myös risukasaan...




"Mä kuulen huudot, tukahtuneet hälinään,
ja lupaan olla täs, jos kukaan muu ei välitä
Mun ystävist ei yksikään yksinään tarpoo tääl saa
Käännän sun kasvot valoon, niin varjot jää taa"



Terveisin, se Yllättävä-Hamsteri


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti