Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Että näen tähden lentävän



Loysin kolme vuotta vanhan satunnaisesti kirjoitetun 25 asiaa, faktaa, tapaa ja tavoitetta itsestäni, jonka olin tallentanut Facebookiin. Siinä on yllättävän paljon mikä on vieläkin totta. Mutta ihan huippu on edelleen tuo 18.

1. Olen iloinen ja positiivinen luonteeltani
2. Inhoan epäoikeudenmukaisuutta
3. Pidän lapsista ja pidän lapsien puolia asioissa joissa heitä kohdellaan väärin
4. En pelkää elämää
5. Olen onnellisempi kuin aikoihin
6. En tehnyt uudenvuoden lupausta, vaan esitin itselleni toiveen: että saisin kaksi kirjaa valmiiksi tänä vuonna.
7. Haaveilen keväästä Roomassa. No ainakin viikonlopusta siellä.
8. Minulle tärkeimmät ihmiset ovat Ninni ja Tiiti
9. Minulla on kolme koiraa ja kaikilla erilaiset luonteet. Tico, Kadi ja Calimero
10. Pidän työstäni ja haasteista. Olen onnellinen yrittäjänä.
11. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä
12 Ostelen paljon kirppis vaatteita ja olen tehnyt upeita löytöjä
13 Minä omistan keltaisen auton ja pyörän. Keltainen on lempivärini
14 Pienenä inhosin kesiä, koska kotipihallamme luikerteli kyykäärmeitä. Nykyään rakastan kesää ja odotan kevään saapumistä innoissani
15 Osaan tehdä käsitöitä. Minulla on ompelukone, saumuri, neulekone, kangaspuut, kankaanpainantakehys ja ties mitä. Nykyään vain aikaa liian vähän
16 Minulla on salaisuuksia
17 Minulle ei ole sattunut juuri mitään isompia onnettomuuksia. Ainoastaan polvi mennyt sijoiltaan ja ollut 6 viikkoa tuessa
18 Kauneinta maailmassa on ihana aamu. Aurinko paistaa ja linnut laulavat. Ei ole kiire mihinkään
19 Jos minulla olisi paljon rahaa, palkkaisin siivoojan ja ruuanlaittajan, todella hyvällä tuntipalkalla. Inhoan siivoamista
20 En juurikaan käytä alkoholia. Miksi käyttäisin kun olen syntynyt "humalaan"
21 Olen etsinyt omaa pientä sisäistä lastani. Sen rinnalla on hyvä kulkea ja ymmärtää ne asiat joita ei aiemmin ole ymmärtänyt
22 Upeinta mitä olen saanut elämässäni aikaiseksi on lapseni. He ovat nyt upeinta ja tulevat aina olemaan sitä
23 Jos voisin tehdä jotain hyvää maailmassa, jakaisin rahat tasaisemmin ihmisten kesken, niin että köyhien ei tarvitsisi enää nähdä nälkää ja rikkaat olisivat onnellisempia
24 Olen melkoinen himoshoppailija. Minulla on paljon velkaa. Mutta myös oma asunto ja auto
25 Nuuskamuikkusen sanoin: "Kaikkea kaunista ei tarvitse omistaa. Riittää kun voin katsella niitä". Katselen myös Muumeja 



Olen tehnyt, pitkästä aikaa, tänä vuonna uudenvuoden lupauksen. Laihdutan 5 kg. Intoa täynnä laihtumisesta menin tilaamaan sukset. Sain uudenvuoden taioista puunpalan, joka tarkoittaa "Ihmettä". Se on kyllä suuri ihme, kun minut nähdään suksien päällä ;)
En ehkä haaveile keväisestä Roomasta, vaikka en sielläkään sitten koskaan käynyt (paras ystäväni kävi, eikös se riitä), mutta ehkä Amsterdam... tai en vielä tiedä.
Minulla ei ole enää keltaista autoa. Mutta on viehreä. Minulla on keltainen pyörä ja vaaleanpunainen pyörä.
Minulla on neljä ihanaa koiraa. Ystäväni ovat minulle edelleen todella tärkeitä. En shoppaile enää kirppareilla niin paljon vaan nimenomaan shoppailen kaupoissa ja netissä.
Mutta ihmisenä olen yhä positiivinen, iloinen ja onnellinen.




Rakkaudesta laulu - Maisa (Kuuntele tästä)
Iina Kuustonen sarjasta Helsingin Herrat

"Poika lähti maalta kaupunkiin
Jätti kaiken taakseen tai luuli niin
Vaihtoi nimen mut hänet tunnettiin
Laittoi radion kiinni
Mut aina joku soittaa 

Rakkaudesta laulu
joka meistä kertoo
Jossa on se onnellinen loppu
Rakkaudesta laulu
joka meistä kertoo
Hei tanssitaan läpi illan"




Missä muruseni on - Jenni Vartiainen (Kuuntele tästä)
San. Mariska

"Tyyni oli eilen yö
mut kohta kuitenkin
Tuuli henkäisi ja tuntee sain
Joku liikkui lähelläni
koski poskeain
Tutun käden tunsin ihollain

Enkä enää epäillyt

vaan tiesin, että voin
Niin kuin pieni lapsi nukahtaa
Ilma jota hengitämme samaa ilmaa on
Ja jalkojemme alla sama maa"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti