Rakas päiväkirja.... minun piti kertoa vain pari asiaa...

maanantai 9. tammikuuta 2012

Mitä tekee tennissukka kirjahyllyssä


Niinpä? Mitä tekee tennissukka kirjahyllyssä. Tai mitä tekee tennissukka lattialla sängyn alla. Ja missä minun kaikki sukkani yleensäkin ovat? Meillä on tainnut asustella viimeiset viikot joku sukkavaras. Tosin se sama varas on vienyt multa jo lenkkarit, juoksutakin, housut, kännykän laturin, kahdet eri korvakuulokkeet, jonkun hajuveden, ehkä joskus rahaa kukkarosta. Ruuat se on ainakin vienyt kaapista ja välillä se vie mun nettitikun tai miniläppärin. Se vie lähestulkoon kaiken mitä sattuu tarvitsemaan. Mutta että vielä mun sukatkin sille kelpaa.
( 29.1.2012  PS. Se on muuten vienyt mun tulostimen ja kalliimman puoleisen kameranikin, jota en tosin itse osannut käyttää )

Se on sitten lähdettävä sukka ostoksille. Mutta ajattelin kyllä samalla käydä myös siellä kirpparilla. Katsomaan mitä upeita löytäjä voisin tehdä. Löysin käsityölehdestä sellainen hienon puhelinlaukun. Jos sen jonain päivänä saan toteutettua, niin tulette näkemään sen näillä sivuilla. Ja mikä etten esittelisi muitakin mahdollisia kirppari löytöjäni täällä.

Ja tulette näkemään minun sukseni. Ja sen myötä toivottavasti lisää ihania maisemakuvia.
Niin se sukkavaras. Se on kyllä muuttamassa minun kotiini. Ehkä ostan omille sukilleni kassakaapin.








Albumilta "Sateesta Aurinkoon"

Nyt mun päässä kaikuu jälleen
"Fly me to the moon"
Ja sun äänes toistaa
Sen lauseen viimeisen

Pian sä et vierellä käy
Silti maahan mustaan
Kaksi varjoa lankeaa
Sä et vierellä käy
Silti kamaraan kuivaan
Sun sateesi putoaa 

Sä muutit toiseen kaupunkiin
Ja mulle jäi vain pala unelmaa
Jäi hiljaisuus kaikumaan seiniin
Ja iphotoon tuhat valokuvaa 


"In other words, I love you"

1 kommentti:

  1. Aivan ihania talvikuvia!
    Mun mieskin aina valittaa sukkavarkaasta, mutta minäpä ostan vain yhdenlaisia sukkia, niin sitten voin aina paritella mitkä tahansa kaksi sukkaa keskenään. :)

    VastaaPoista